"Martxoaren 3ko biktimak bezalakoei eta isilik ez geratzeko haien erabakiari esker, gaur egun eskubide gehiago dituen Euskadin bizi gara"

Miren Gorrotxategi Elkarrekin Podemoseko lehendakarigaiak koalizioaren lore eskaintzan parte hartu du 1976ko martxoan Gasteizen segurtasun indarrek hildako pertsonen omenez

Berarekin batera beste hainbat kargu izan dira, hala nola Garbiñe Ruiz Udaleko bozeramailea eta Guillermo Presa Eusko Legebiltzarrerako Arabako hautagaia

Elkarrekin Podemosek lore eskaintza egin du gaur, 1976ko martxoaren 3ko biktimen omenez. Egun horretan, segurtasun indarrek 5 gizon hil zituzten Asisko San Frantzisko eliza irtenaraztean, ehunka pertsona bertan lan grebako asanblada ospatzen ari zirelako. Miren Gorrotxategi lehendakarigaiak krabelin gorrien sorta bat utzi du biktimen omenezko monolitoan.

"Haiek bezalako jendeari esker, 6.000 langile horiei esker eta ez isiltzeko egindako aukerari esker, gaur egun ongizate handiagoa duen Euskadin bizi gara", adierazi du Gorrotxategik. Hautagaiak, gainera, euskal gizarteak "76ko martxoaren 3an Gasteiz geldiarazi zutenekin" duen zorra azpimarratu nahi izan du.

Borroka kolektiboaren garrantzia ere nabarmendu du eta Euskadin "gaur egun eskubide gehiago ditugula” horri esker adierazi du. "Adibide argia dira: zu zure lankideekin, bizilagunekin antolatzen zaren guztia, bidezkoa den zerbaiti aurre egiteko, irabazi besterik ezin duzu egin", esan du Miren Gorrotxategik.

Elkarrekin Podemoseko lehendakarigaiarekin batera militanteak eta beste hainbat kargu izan dira, hala nola Garbiñe Ruiz Gasteizko Udaleko bozeramailea, David Rodriguez Arabako Batzar Nagusietako bozeramailea eta Guillermo Presa Eusko Legebiltzarrerako Arabako hautagaia.

03 Martxoa 2024

Articulos relacionados