“Gure memoriaren aurkako atentatu jasanezin baten aurrean gaude”

Miren Gorrotxategik, Elkarrekin Podemos-IUren Legebiltzarreko bozeramaileak, aringarririk gabe gaitzetsi ditu Buesaren eta Diezen aurkako erasoak.

“Astakeria hori gaitzestea eta horrelako egun gogorretan biktimen familiak babestea da Euskadik behar duen gutxienekoa,   Egin dezagun gaur guzti guztiok”.

Miren Gorotxategi, Elkarrekin Podemos-IUren Legebiltzarreko bozeramailea, gogor atera da azken orduotan gertatutakoa gertatzera, bai atzo Fernando Buesa eta Jorge Diez gogoratzen dituen monolitoan, bai gaur politikari sozialista atseden hartzen ari den hilerrian, ETAk bere bizkartzainarekin batera hil ostean.

Gorrotxategik ziurtatu duenez, “gure memoriaren aurkako atentatu jasanezin baten aurrean gaude. Astakeria hori gaitzestea eta horrelako egun gogorretan biktimen familiak babestea da Euskadik behar duen gutxienekoa. Egin dezagun gaur guzti guztiok”.

Elkarrekin bozeramaileak berak idatzi zuen atzo bere sare sozialetan, Diezen eta Buesaren oroimena gordetzen duen monolitoaren aurkako erasoa ezagutu ondoren: “Norbaitek bere memoria ezabatu nahi badu, guk askoz ere indar handiagoz gogoratuko dugu. Fernando Buesa bere ideiengatik hil zuten; bere eskolta, bere bizitza babesten saiatuz. Gaur egun, Euskadi gizatiarragoa eta demokratikoagoa da, haiek ez baitzuten beldurrik izan”.