“Arabarrekin dugun konpromisoa berritzen dugu, beraien beharrak baitira gure ekimen instituzionalaren bultzatzaile”

Podemos, Ezker Anitza-IU, Alianza Verde eta Berdeak Equo indarrrek eratutako koalizioak akreditatu ditu bere prokuradoreak, eta biltzarkide-taldea eta bere lan-ardatzak aurkeztu ditu datorren legegintzaldiari begir

Elkarrekin Podemos, Ezker Anitza-IU, Alianza Verde eta Berdeak Equo indarrek eratutako koalizioak batzarkide-taldea aurkeztu du gaur Arabako Batzar Nagusiak osatzeko, eta izendapen-agiriak eman dizkie David Rodríguez, Begoña Seco eta José Damián García-Moreno prokuradore hautetsiei. Gainera, hurrengo legegintzaldian landuko diren ardatz nagusiak aurkeztu dituzte: justizia sozialaren ardatza, eskubide sozialen ardatza eta ardatz berdea.

Taldeko bozeramaile David Rodríguezek adierazi du erregistro hori legegintzaldi bateko “lehenengo harria” dela, non “aukera-leiho bat” irekitzen den, EAJren eta PSEren koalizioak ez baitu gehiengo osoa eta beste talde bat beharko baitute politikak aurrera ateratzeko, eta horrek ahalbidetuko luke Elkarrekin Podemos “herritarren ongizatea” politiken erdigunean jartzea. “Arabarrekin dugun konpromisoa berritzen dugu, entzuten dizuegu; zuen interesak eta zuen beharrak izan dira eta izango dira gure ekintza instituzionalaren bultzatzaile”.

Koalizioak aprobetxatu du hurrengo legegintzaldirako lan-ardatzak azaltzeko: justizia sozialaren ardatza, eskubide sozialen ardatza eta ardatz berdea. Lehenari dagokionez, Rodríguezek zenbait neurri azpimarratu ditu “bizitegi-larrialdia arintzeko, baita % 100ean publikoa den egoitzen eredu baterantz aurrera egiteko eta landa-eremuko funtsezko zerbitzuak babesteko ere”.

Begoña Seco prokuradore hautatuak, berriz, ardatz berdearen barruan bultzatu nahi dituzten ekintza nagusietan sakondu du. “Energia-trantsizio planifikatuaren aldeko apustua egitea, gure biodibertsitatea errespetatzen duena” eta “AlavaBusa bultzatzea”, doakotasunerantz aurrera eginez eta flota, ibilbideak eta.

Amaitzeko, José Damián García-Morenok gizarte-justiziaren ardatzeko ekintza-ildo garrantzitsuenak fortuna handien gaineko zerga aplikatzea eta zerbitzuak kanporatzeko ereduarekin amaitzea enplegatu publikoen lan- eta soldata-baldintzak hobetzeko. “Justizia soziala bilatzen duten politika publikoak behar dira, eta horretarako, aberastasuna birbanatuko duen fiskalitatea behar da”, adierazi du.

13 Ekaina 2023

Articulos relacionados