"SOS kirofanoak": Osasun Bidasoa plataformak deitutako kontzentraziora joan gara

David Nuño Irungo bozeramaile eta Gizarte Ongizateko ordezkariak eta beste udal ordezkari batzuek, David Soto legebiltzarkideak eta Mariví Eizagirre batzarkideak, besteak beste, mobilizazioarekin bat egin dute Ospitaleko bloke kirurgikoa birmoldatzeko proiektua geldiarazteko.

Elkarrekin Podemos-IU taldea gaur arratsaldean izan da, Osasun Bidasoa herriplataformak Irungo San Juan plazan, udaletxearen aurrean, deitutako elkarretaratzean. Taldeak, askotan egin duen bezala, Bidasoako Ospitaleko langileei, plataformako langileei eta zentroko kirurgia-blokea birmoldatzeko proiektuak eragin dien herritarrei beren babesa erakutsi nahi die.

Ospitaleko profesionalen eta Osakidetzaren arteko gatazka joan den urtearen amaieran piztu zenetik, hainbat ahots izan dira proiektuaren aurka agertu direnak, Osakidetzak eta Eusko Jaurlaritzak planteatu bezala. Langileak izan ziren beren kexak areagotzen eta beren kezka adierazten lehenak, ebakuntza-gelak Donostiako Onkologikora eramateak ekar zitzakeen ondorio larrien aurrean, beren kezka Bidasoako eta Bortzirietako herritar gehienei helaraziz, ospitale horretan osasun-arreta jasotzen baitute.

Egungo egoeraren larritasuna ikusita, eta proiektuak hasierako baldintzetan aurrera jarraitzen duela ikusita, Elkarrekin Podemos-IUk Irunen gaur arratsaldean deitutako protestan parte hartu du. Udal taldeko ordezkariez gain (David Nuño bozeramaile eta Gizarte Ongizateko ordezkaria, Miren Echeveste Berdintasuneko ordezkaria eta Eukene López zinegotzia), David Soto legebiltzarkide eta Podemos Euskadiko Antolakuntza idazkaria eta Marivi Eizagirre Gipuzkoako batzarkidea ere izan dira, besteak beste.

Nuño nabarmendu nahi izan du “kontzentrazio horren garrantzia, horrek esan nahi baitu nahigabeak gora egiten jarraitzen duela plataformaren bultzadari esker, eta baita gure taldeak erakunde-mailan egin duen lanari esker ere". Azkenik, Nuñok azpimarratu du obra geldiarazi egin behar dela eta “ahalik eta bermerik handienak bilatu behar direla proiektu hori ahalik eta ondoen gauza dadin, ospitaleko profesionalen zerbitzuan eta lan-baldintzetan eragin negatiborik izan ez dadin”

Elkarrekin Podemos-IU beti agertu da osasunlangileengandik hurbil, haien eskaerak eta kezkak bilduz eta Irunen egoera salatzeko egindako mobilizazioekin bat eginez. Ildo horretan, prestakuntza politikoak erakunde mailako ekintzak ere egin ditu Osakidetzari eta Gotzone Sagardui Osasun sailburuari ospitalea birmoldatzeko lanei buruzko azalpenak eskatzeko. Irungo Udalean proiektua berrikusteko aurkeztutako mozioaz gain, Osasun Bidasoa plataformaren agerraldia ere eskatu zen Legebiltzarrean, bertako ordezkariek beren kezka adieraz zezaten eta Eusko Jaurlaritzaren eskutik beharrezko azalpenak jaso zitzaten.

EGOITZAK

Sede de Bilbao