Ahalik eta alokairuko etxebizitza babestu gehien eskatu ditugu Loiolako kuarteletako lurretan

Uste du akordioa ona dela Donostiarentzat, baina azpimarratu du gakoa etxebizitza berri horien sustapena nola egiten den izango dela.

Elkarrekin Donostiak positibotzat jo du Loiolako kuartelen inguruan lortu den akordioa, baina gogorarazi du Donostiak duen bizitegi-defizita duen hiri batean funtsezkoa dela sortuko den etxebizitza berria sustatzea.

Aitzole Araneta alderdiaren bozeramaileak honela hitz egin du:

Akordioa ospatu genuen, Donostiarentzat ona delako. Hala ere, gogorarazi behar da 73,4 milioi euroko prezioa negoziatu egin dela, udalak etxebizitzak salduz ordainduko duen diru hori berreskuratuko duelakoan. Hau  da, udalak ez du gastutzat hartzen. Hori dela eta, gure ustez, Donostia bezalako lainoengatik etxebizitza duen hiri baten gakoa etxebizitzaren sustapena egiteko moduan oinarrituko da: etxebizitza libreen % 60 horretan  eta babes publikoko etxebizitzen % 40 horretan. Portzentaje hori oraindik ere legezko gutxienekoari atxikitzen zaio, eta ez hiri honetan dagoen etxebizitza publikoaren eskaerari. Duela gutxi Altzan ikusi dugun bezala,  400000 €-ko prezioan tasatutako etxebizitzak sustatzen badira, hiriko etxebizitzen prezioak ez dira jaitsiko. Beraz, Loiolan sustatzen den etxebizitza babestuak iraunkorra eta alokairukoa izan behar du, eta ez dena  eragiketaren errentagarritasunean zentratuta egon behar.