Recortes Cerok Elkarrekin Podemosen hautagaitza babestuko du EAEko hauteskundeetarako

Miren Echeveste Elkarrekin Podemoseko Legebiltzarrerako hautagaiak eta Ruth Hernandez Recortes Cero alderdiko Euskadiko bozeramaileak eman dute babes horren berri ekitaldi bateratu batean

Recortes Cerok Elkarrekin Podemosen hautagaitza babestuko du apirilaren 21ean Eusko Legebiltzarrerako egingo diren hauteskundeetan. Miren Echeveste Elkarrekin Podemoseko Eusko Legebiltzarrerako hautagaiak eta Ruth Hernandez Recortes Cero alderdiko Euskadiko bozeramaileak parte hartu dute.

Ruth Hernandezek adierazi duenez, “hauteskunde hauetan Recortes Cerotik kanpaina egingo dugu eta botoa eskatuko dugu Elkarrekin Podemos Alianza Verderen alde. Beharrezkoa da Elkarrekin Podemos Alianza Verde bezalako alternatiba bat Eusko Legebiltzarrean egotea. Eta ziur gaude ez dagoela Miren Gorrotxategi baino hautagai hoberik Lehendakaritzarako”.

“Eskaintzen duten alternatibagatik egingo dugu, kanpainagatik eta, batez ere, parte diren pertsonengatik. Borrokalariak, gure kezkak partekatzen dituzten pertsona langileak, eta gu bezala bizi-baldintzen, Osasunaren, Hezkuntzaren, soldaten... narriaduragatik sufritzen dutenak. Podemoseko eta Alianza Verdeko jendeak urteak daramatza Euskadiko bizimodua hobetzeko lanean eta borrokan. Horregatik, Recortes Cerorentzat harro egoteko modukoa da Elkarrekin Podemos Alianza Verderen aldeko kanpaina egitea”, azpimarratu du.

Echevestek nabarmendu du Gaur egun garrantzitsua dela. “Recortes Cero alderdiak Legebiltzarrerako Elkarrekin Podemosen hautagaitza babestuko duelako. Recortes Cero alderdi politikoa izateaz haratago, 10 urtez murriztapenen aurka borrokatu duen eta Euskadin aberastasuna beste modu justuago batean banatzea defendatu duen mugimendu sozial, kultural eta politikoa ere bada. Are gehiago, erakunde feminista da, eta 52 emakume aurkeztu zituen zerrendaburu gisa iazko hauteskunde Orokorretan”.

Hauteskunde kanpaina hasteko 2 egun falta direnean, Elkarrekin Podemosek Euskadin ezkerreko gobernu ausarta egitea ahalbidetuko duen emaitza ona lortzea espero du Echevestek. “Esan bezala, hauteskunde hauetan eskuineko indarrak oposizioan utz ditzakegu, eta horrek ezkerreko politikak egiteko aukera emango liguke: hala nola, Osakidetza berreskuratu kalitatezko zerbitzu publiko gisa, etxebizitza eskubide bihurtu eta merkatu-ondasun izateari amaiera jarri; eta gure ingurumena zinez babestu”, esan du.

“Hauteskunde hauetan, Elkarrekin Podemos indartsu baldin badago, ezkerreko gainerako alderdiek EAJrekin gobernatzeari uko egitea lor dezakegu denon artean. Ezkerreko gauzak esatea erraza da, baina gero ez da hain erraza esandakoa egi bihurtzea, gobernatzeko unean boteretsuei aurre egin behar zaielako, beren pribilegioak mugatzeko eta guztiontzako eskubideen bitartez euskal gizarte osoarekin banatzeko. Oso garrantzitsua da ezkerreko botorik etxean ez geratzea. Horregatik gaude gaur hemen ere bai”, esan du Echevestek.