Podemos Euskadik eta Frantzia Intsumisoak beren loturak indartu dituzte eta immigrazioaren erronkari aurre egiteko jardunaldia antolatu dute bihar Irunen eta Hendaian

Bi alderdiek topaketa bat egingo dute Avenida zubian, lore eskaintza eta ekitaldi politiko bat errepublikarren omenezko monolitoaren aurrean, baita mahai inguru bat gizarte zibileko ordezkariekin migrazio politikei buruz hausnartzeko

Podemos Euskadik eta Frantzia Intsumisoak jardunaldi parte-hartzailea antolatu dute ostiral honetan Irunen eta Hendaian, immigrazioaren erronkari heltzeko eta bidezko migrazio-politika humanitarioak aldarrikatzeko.

Ekitaldiak 14: 30etan hasiko dira, Avenida zubian egingo den topaketa batekin. Duela gutxi ireki dute Frantzian, hiru urtez itxita egon ondoren, baina polizia asko dabil oraindik. Irun eta Hendaia lotzen dituen puntu sinboliko horretan, eta Podemos Euskadik EBko migrazio-politika murriztaileak salatzeko antolatutako hainbat ekitalditan, bi alderdiek migratzaile guztien giza eskubideen defentsarekin bat datozen migrazio-politikak eskatuko dituzte.

Bileran parte hartuko dute Gipuzkoako Elkarrekin taldeko bozeramaile Miren Echevestek (Podemos Euskadik, Ezker Anitza IUk, Berdeak Equok eta Alianza Verdek osatutako koalizioa), Seine-Saint Denisek Frantziako Batzar Nazionalean duen diputatu Thomas Portesek (LFI-NUPESekin) eta Hautes Pyrénéesek Frantziako Asanblada Nazionalean duen diputatu Sylvie Ferrerrek (LFI-NUPESekin).

Handik metro gutxira, errepublikarren monumentuan, lore-eskaintza eta ekitaldi politiko bat egingo dira 15:30etan, errepublikanismoari balioa emateko, oso demokratikoa ez den eredu politiko eta sozial baten alternatiba gisa. Bere hitzaldian, Echevestek errepublikanismoa nabarmenduko du pluraltasunaren, aniztasunaren eta harreraren sinbolo gisa, baita faxismoaren, eskuin erreakzionarioenen eta Europan immigrazioari lotutako gorroto-delituen aurrerabidearen aurrean eusteko oztopo gisa ere.

Jardunaldia amaitzeko, mahai-ingurua egingo da Hendaiako Antoine D’Abbadie auditorioan, 18:30etan, immigrazioaren erronkari aurre egiteko. Bertan, Echeveste, Portes eta Ferrerrez gain, gizarte zibileko hainbat elkartetako ordezkariek hartuko dute parte. Eztabaida horretan, Elkarrekin Gipuzkoako bozeramaileak arreta berezia jarriko du migrazioaren eta asiloaren gaiari giza eskubideen ezinbesteko ikuspegitik heltzeko premian. Era berean, Irunen azken urteotan bizitako kasuistika berezia azalduko du, eta neurri zehatzak planteatuko ditu, Podemos Euskadik eta Frantzia Intsumisoak ordezkatzen duten ezker eraldatzaile plural horretako guneetatik proposatu beharrekoak.

Jardunaldiaren antolaketak Podemos Euskadiren eta Frantzia Intsumisoaren arteko lotura bateratua indartzen du, ezker aurrerakoiak eskubideetan aurrerapenak eta gehiengo sozialentzako benetako hobekuntzak ekarriko dituzten proposamen eraikitzaileak eskaintzeko. Hori guztia, sinetsita baikaude euskal ezker eraldatzailearen eta gizarte zibilaren formazio eta espazio ezberdinen baterako lana funtsezkoa dela herritarren bizi-baldintzak hobetuko dituzten alternatibak eskaintzeko eta ultraeskuindarren eta gorroto-diskurtsoen gorakada gelditzeko.