"Oraindik zuen botoa erabaki ez duzuenoi: gogoratu eskuinak beti bozkatzen duela. Ezkertiar guztiek, eman ezazue botoa. Ezkerreko Gobernua izateko, bozkatu Elkarrekin Podemos"

Elkarrekin Podemosen kanpainaren amaiera ekitaldia Bilbon

🗣Miren Gorrotxategi: "Oraindik zuen botoa erabaki ez duzuenoi: gogoratu eskuinak beti bozkatzen duela. Horregatik esaten dizuet: ezkerrekoak diren guztiei, eman botoa. Ez utzi besteei zuen alde egiten. Ezkerreko Gobernua izateko, bozkatu Elkarrekin Podemos".

🗣Ione Belarra: "PSE eta Bildu borrokan ari dira EAJrekin nork gobernatzen duen ikusteko, eta hori tristea da. EH Bildu ardatz nazionala lehenesten ari da euskal herritarren eskubideen aurrean. Eta hori arazo bat da. Aukeratu beharrik ez dagoelako. Gure erabateko lehentasuna euskal herritarren eskubideak dira: Osakidetza, politika feministak, guztien berdintasuna bermatzen duen hezkuntza publikoa, larrialdi klimatikoaren aurkako borroka... Horregatik, Bilduri eskua luzatzen diogu ezkerreko gobernagarritasuna elkarrekin eraikitzeko.

Gu gara etsipena eta mugak ez onartzeko jaio ginenak. gero eta jende gehiago konturatzen da Podemosekin Gobernuan gauzak egiten zirela eta orain ez. Bermatzen dizuet ez diozuela inoiz entzungo Podemoseko ministro bati gastu militarra handitzea, armetara doan diru guztiak ez baititu babestuko gure adinekoak, haurrak, hezkuntza... Eta ez duzue inoiz Podemoseko ministrorik ikusiko lankidetza publiko pribatua defendatzen".

🗣David Soto: "Batzuetan zaila da herri adostasun batzuei ezetz esatea. EAJren kutxatik ateratzea ez da erraza. Otxandianok esan du EAJrekin partekatu nahi dituela. Argi dago zein den zure asmoa. Eta guk ezetz esan dugu, nahiz eta oso erraza zatekeen gonbidatzen gintuzten adostasun horiei baietz esatea. Baina gure sinesmenak eta balioak mantentzea erabaki genuen

Aurreko Espainiako Gobernuaren eta honen arteko aldeak izugarriak dira. Aurrerakoiaren gehigarria erortzen ari zaio. Defentsako gastua % 60 handiagoa da, eta hori astakeria bat da. Toreatzaileei sariak eman zaizkie eta Anduezak txalo egiten dio amorratzeari. Ausarta da esaten duguna esaten jarraitzea, Alderdi Sozialistak dituen logiketara egokitu gabe. Baloreak galtzen dituzunean, sinesmenak galtzen dituzu. Eta hori gertatzen denean, azkenean gehiago iruditzen zaizu PSOE, zuk ordezkatu duzuna baino. Kanpaina handi bat egin dugu gure uste sendoekin, eta horixe egiten jarraituko dugu ".

🗣Juantxo Lopez de Uralde: "Hauteskunde kanpaina polarizatzen ari da Bilduren eta EAJren artean, eta lehen postua lortzeko borroka bihurtu da, ez gobernua lortzeko. Benetako erabakiak benetan baldintzatuko du nork gobernatzen duen eta zer politika egiten diren PSOEk edo Elkarrekin Podemosek.

Guk argi dugu, gauzak alda daitezen eta ezkerreko gobernu bat izan dezagun, Elkarrekin Podemos Aliantza Berdea ezinbestekoa dela. Horregatik, 10 urte hauetan Elkarrekin Podemosengan konfiantza izan duten guztiei zuzentzen natzaie, eta berriro ere gugan konfiantza izateko eskatzen diet ".

🗣Pilar Garrido: "Pilar Garrido: "Euskadik merezi du benetan sartzea garai berri batean, ziklo berri batean, ez dugu aldaketaz hitz egin nahi eta funtsean ez dadila ezer aldatu, jendearentzat behintzat. Beti bete dugu hitzemandakoa. Eta erakundeen barruan eta kanpoan egin ditugu, errazagoa zenean egin ditugu, adostasuna zegoenean, baina baita bakarrik geratzen ginenean ere, eta erasoen eta seinalamenduen jomuga ginenean, egin behar zena egin genuen, bidea ireki dugu eta hori jada inork ez digu kentzen.

Euskal herritarrek herri bat merezi dute, non eskubide oinarrizkoenak bermatuta dauden, non ziur egongo garen gure alaba gure herriko eskola publiko batean matrikulatu ahal izango dugula, ziur egongo garela 30 urte bete baino lehen emantzipatzeko aukera izango dugula eta ez dugula alokairua eta hornidurak ordaintzeko gure soldataren % 30 baino gehiago erabiliko ".

🗣Ana Viñals: "Kanpainan denek diote publikoa dena defendatzen dutela. Denek diote aldaketa nahi dutela eta baliagarriak direla. Baina norentzat dira baliagarriak? Guk argi daukagu. Huts egingo ez dizuegu. Eta gure hitza ez du haizeak eramaten".