Ione Belarra: "Elkarrekin Podemos da berme bakarra Euskadiko ezkerreko gehiengoa azkenean gobernagarritasun bihurtzeko"

Podemoseko idazkari nagusia Gasteizen izan da eta adierazpenak egin ditu komunikabideentzat, Juantxo Lopez de Uralde  Eusko Legebiltzarrerako hauteskundeetarako Arabako Elkarrekin Podemoseko zerrendaburuarekin batera.

🗣 Ione Belarra: "Gaur argi utzi nahi dugu guri gehien kezkatzen gaituena EH Bilduk eta PSEk duten agenda esplizitua dela, gardena, argi eta garbi esan baitute euren esku badago EAJrekin gobernatuko dutela. Oso garrantzitsua da euskal herritarrak pentsatzea, hausnartzea eta konturatzea EAJren politikei betoa jartzen dien espazio politiko bakarra Elkarrekin Podemos dela. Osasuna pribatizatzeko politika horiei, Euskadin etxebizitza-legea aplikatzea eragozten duten politikei, eredu bereizle baten bidez hezkuntzarako eskubidea bermatzen ez duten politikei betoa jartzen dien bakarra da. Euskaldunon etorkizunerako funtsezko kanpaina hasiko da, eta Elkarrekin Podemosetik gogoz, ahalegin guztiak egitera goaz, ezkerreko gehiengo hori azkenean gobernagarritasun bihur dadin eta herri honen gobernagarritasuna EAJri berriro emateari utz diezaiogun"

🗣Juantxo López de Uralde: "Gaur deitu dugu ekitaldi hau Zaramagan, auzo borrokako auzo historikoa delako Gasteizen, eta, batez ere, etxebizitza birgaitzeko proiektuak egingo direlako birgaitze energetikoaren ildoan, eta hori, azkenean, Euskadi osoan garatu beharreko ekimenen adibide bihur daitekeelako.

Etxebizitza eskuratzea arazo handia da, batez ere gazteentzat, eta lehentasunezko gaia da Elkarrekin Podemosentzat. EAJren eta PSEren politikek gero eta gehiago zailtzen dute etxebizitza eskuratzea. Gure hauteskunde-programan hainbat ekimen biltzen dira, besteak beste, euskal legean tentsionatutako eremuak izendatzea, alokairuko etxebizitzen parke publikoa bikoiztea eta pisu turistikoen erabilera mugatzea. Ezinbestekoa da etorkizuneko Eusko Jaurlaritzak neurriak hartzea etxebizitza eskuratzea eskubide bat izan dadin, eta ez orain bezala, euskal gizarteko sektore handiei debekatuta baitago".