Instituzio demokratikoek indar gehiago izan bebar dute Eusko Jaurlaritzaren itzalean jarduten duten botereek baino

'Aukeratu ezkerra, aukeratu eraldatzea' ekitaldia. Miren Gorrotxategi, Ione Belarra, Irene Montero, Pilar Garrido, Juantxo L贸pez de Uralde eta David Soto

馃棧Miren Gorrotxategi: 聽"Gobernatzeak ez du eskatzen kemenik izatea berdintasunaren, elkartasunaren eta justizia sozialaren idealak politika publiko bihurtzeko. Bilduk eta PSEk EAJrekin partekatu nahi dute boterea. Guk, erabakiak hartzetik kanpo dagoen gehiengo sozial horrekin.

Kanpainan denek esaten dute Osakidetza hobetu behar dela, guztiek hitz egiten dute etxebizitzaren arazoaz, zaintzaren garrantziaz eta aldaketa klimatikoari ekiteko eraldaketa handiez. Kontua da ezinezkoa dela ezer aldatzea eskuinak markatzen dizkigun mugak onartuz gero

Nik nahi dudana da Euskadin hurrengo lehendakariak bankuak, oligopolioak eta inbertsio-funtsek baino gehiago agintzea. Herritarrek lobbyek baino zeresan handiagoa izatea. Eta erakunde demokratikoek pisu handiagoa Eusko Jaurlaritzaren itzalpean jarduten duten botereek baino.

Guk beste Euskadi batean sinesten dugu. Uste dugu posible dela Osakidetza berreskuratzea. Uste dugu administrazio publikoak etxebizitza izateko eskubidea bermatu behar duela. Eskola publikoan sinesten dugu, zaintza-sistema publiko batean, trantsizio energetiko justu batean".

馃棧Ione Belarra: "EAJri bozkatzen badiozu, EAJk gobernatzen du; PSEri botoa ematen badiozu, EAJk gobernatzen du; eta EH Bilduri botoa ematen badiozu, EAJk gobernatzen du ere bai. EAJk euskaldun onaren txartelak banatzen ditu eta euskaldunen eskubideak defendatzen dituela dio, baina gero ez ditu erakundeak jendearen zerbitzura jartzen. Horregatik kendu behar zaie boterea. Horregatik, ezkerreko Gobernua bermatzen duen boto bakarra dago, gainerakoak EAJren zakura doazelako. Penagarria benetan! Horregatik da funtsezkoa Elkarrekin Podemos indartsu ateratzea, behingoz EAJri gobernagarritasunaren giltza kentzeko".

馃棧Irene Montero: "Elkarrekin Podemosen ez dugu nahi EAJk gobernatzea, osasun publikoa gustatzen zaigulako eta suntsitzen ari direlako. Zerbitzu publikoen pribatizazioa, gure herrien subiranotasuna hauteskundeetara aurkeztu gabe agintzen dutenei lotsarik gabe emateaz gain, ustelkeria hutsa da. Hauteskundeetara aurkezten ez direnei gobernatzeko aukera ematen dien gobernua baino ezgai handiagorik ez dago"

馃棧David Soto: "Independentistak gara, bai, EAJren politikekiko independenteak. Beste batzuek independentistak izan beharko lukete, bai, baina herri honetan desberdintasuna sortzen duten politika materialekiko. Eneko Anduezak dio PSEk gehiago egin duela Gobernuan Elkarrekin Podemosek oposizioan baino. Agian zezenketak ikusten zegoen eta ez da ezertaz ohartu. Azken lau urteetan, legegintzaldian, ekarpenik handiena egin duen taldea gara".

馃棧Juantxo L贸pez de Uralde: "EAJk eta EH Bilduk Josu Jon Imazen diktaduran idatzitako klima aldaketaren legearekin sinatu dute lotsaren ituna. Eskuina ukatzailea da klima aldaketarekin. Ondorioa: Elkarrekin Podemosek bakarrik defendatzen du bandera ekologista".

馃棧Pilar Garrido: "Garrantzitsuena ez da nork irabazten dituen hauteskundeak Euskadin, garrantzitsuena da nork gobernatuko duen datozen lau urteetan Euskadin, eta hori ez da gauza bera. Galdera garrantzitsua da nork duen gobernatzeko behar adinako gehiengo parlamentarioa eratzeko gaitasuna. Tristea da EH Bildu bere burua kokatu duen erosotasun eremutik ez irtetea. Ikuspegi zabala izateko eta jendearengan pentsatzeko unea da"

13 Apirila 2024

Articulos relacionados