"Egunetik egunera PSOEren antz handiagoa izan nahi duen ezker bat dago"

"Egunetik egunera PSOEren antz handiagoa izan nahi duen ezker bat dago. Zortzi hilabetetan PSOErekin gobernua partekatuz, aurreko koalizio gobernuaren herentziatik bizitzen jarraitzen duena eta bultzatu ez zituzten konkistak aipatzen dituena"

'Aukeratu ezkerra' ekitaldia Donostian, David Soto Elkarrekin Podemosen Gipuzkoako zerrendaburua, Miren Echeveste Elkarrekin Podemosen Eusko Legebiltzarrerako hautagaia eta Victor Lasa Elkarrekin Podemosen Donostiako Udaleko bozeramailea.

"Elkarrekin Podemosen aldeko botoa eskatzen dugu, botoa Elkarrekin Podemosen metatu behar da, Eusko Legebiltzarrean gero eta gehiago PSOEren itxura izan nahi duen aukera batean amaitu ez dadin".

🗣David Soto: "Ezker bat dago, egunetik egunera PSOEren antz handiagoa izan nahi duena; PSOErekin gobernua partekatzen zortzi hilabeteren buruan, aurreko koalizio-gobernuaren herentziatik bizitzen jarraitzen duena; ezker bat etxebizitzaren legeaz hitz egiten duena, beraiek bultzatu ere egin ez zutenean; ezker bat klima aldaketaren legeaz hitz egiten duena, beraiek bultzatu ere egin ez zutenean; ezker bat gasa topatzeaz hitz egiten duena, haiek bultzatu ez zutenean; eta ezker bat, konkista feministez hitz egiten duena, beraiek ere bultzatu ez zituztenean.

Ezker bat egon da gobernua partekatu duena PSOErekin, eta alde guztietatik jaso kolpeak jaso dituena, egia esatea tokatzen zenean esan behar zena esateagatik. Zortzi hilabete daramatzagu koalizio-gobernu berri batekin, eta aurrerakoia izatearen gehigarria dagoeneko kendu diote: dagoeneko jende gutxi dago gobernu hau aurrerakoia dela esateko gai denik ere.

Gaur, Ministroen Kontseiluak defentsarako partida bikoiztu du, Europa berrarmatzeko eta militarizatzeko Europan entzuten diren hotsak gauzatuz. Ezkerrak Palestinako egoera salatu behar zukeen, elkarrizketaz hitz egin eta gerrari ezetz esan, defentsan partida bikoiztearen partaide eta konplize izan beharrean.

Eta gero desberdintasunik ez dagoela entzun behar dugu. Bada alderik, bai. Horregatik, Elkarrekin Podemosen aldeko botoa eskatzen dugu, botoa Elkarrekin Podemosen metatu behar da, Eusko Legebiltzarrean gero eta gehiago PSOEren itxura izan nahi duen aukera batean amaitu ez dadin.

Euskadin ere badira aldeak. Eusko Jaurlaritzarekin lege eta konkista gehien hitzartu dugun alderdia izan gara, baita hezkuntza publikoaren defentsan euste-dikea ere, trantsizio energetiko bidezko eta ordenatuaren lege baten eta lurralde mailan osasun publiko duin, ekitatibo eta kohesionatu baten alde gogor lan egin dugunak ere. Ez gara partaide izan hitzartze unibertsala betikotzen duen hezkuntza-lege batean, oligopolio energetikoarekin batera egiten den klima-aldaketaren lege batean eta Osakidetzaren desegitean. Igande honetako boto erabilgarria Elkarrekin Podemosentzat da, gauzak esan behar direnean ezker batek gauzak esan ditzan".

17 Apirila 2024

Articulos relacionados