Amaia Barredo Foru Diputatu izendatzeari buruzko azalpenak eman ditzan Arabako Ahaldun Nagusiaren agerraldia urgentziaz eskatu dugu

Iraunkortasun, Nekazaritza eta Ingurune Naturaleko foru diputatu izendatu berria ustezko prebarikazioagatik ikertzen ari da Batzorde Etikoa, Fiskaltzak salatu ondoren

Podemosen, Ezker Anitza-IUren, Berdeak Equoren eta Alianza Verderen arteko koalizioak Ramiro Gonzalez ahaldun nagusiaren agerraldia eskatu du Arabako Batzar Nagusietan, Amaia Barredoren izendapenari buruzko azalpenak eman ditzan. Izan ere, Amaia Barredo Eusko Jaurlaritzako Batzorde Etikoak ikertu du, ustez prebarikazioagatik, Fiskaltzaren salaketaren ondoren, eta berriki Iraunkortasun, Nekazaritza eta Ingurune Naturaleko foru diputatu izendatu dute. Batzarkide taldearentzat "ironikoa" da berak kargua hartzen zuen bitartean Eusko Jaurlaritzako bozeramaileak prentsaurrekoan aitortu izana pertsona bat Batzorde Etikoa ikertzen ari zela.

"Atzo, Eusko Jaurlaritzako bozeramaileak ziurtatu zuen Batzorde Etikoa ikertzen ari zen pertsona bat zegoela, eta, bitartean, pertsona horrek berak Iraunkortasun, Nekazaritza eta Ingurune Naturaleko foru diputatu kargua hartu zuen", esan du David Rodríguez taldeko bozeramaileak. Gainera, azalpenak eskatu dituzte eta Ramiro González ahaldun nagusia eta bere exekutiboa jakinaren gainean zeuden jakin nahi dute. "Ikerketaren emaitzaren zain egon behar dugu. Akusazio larriak dira, prebarikazioagatik,

Ingurumen Arloarekin zerikusia duen proiektu baten aurrean, eta orain hori da gakoa. Akusazioa egia balitz, argi geratuko litzateke ez dela gai kargu publiko bat betetzeko, baina are gutxiago ingurumenari dagokionez. Horregatik larrialdatasunez eskatu dugu Ramiro González ahaldun nagusia Batzar Nagusietan agertzea ", iragarri du Rodriguezek.