"Hainbat helarazi dizkiogu dagoeneko estrategikoak diren ardatzetan, hain zuzen ere, zerbitzuak indartzeko eta gainera kudeaketa administraziotik zuzenean garatzen dela bermatzeko"

Miren Echeveste Elkarrekin Gipuzkoako bozeramailearen adierazpenak, Gipuzkoako Foru Aldundiarekin egindako bigarren aurrekontu-bileraren amaieran. Marivi Eizaguirre batzarkideak ere parte hartu du bileran.

"Gipuzkoako Batzar Nagusietako aurrekontuei buruzko bigarren bilera izan dugu gaur, eta beno mahai gainean jarri behar da argi eta garbi gobernu kontserbadore baten aurrean gaudela eta aurrekontuetan horrela ikusten dela.

Eta gainera arriskua daukagula baita ere aritmetikaren kontuagatik eskuinera begiratuko dutelaren arrisku handia. Horregatik gure alderditik hainbat zuzenketa erregistratzen hasi gara. Hainbat helarazi dizkiogu dagoeneko estrategikoak diren ardatzetan, hain zuzen ere, zerbitzuak indartzeko eta gainera kudeaketa administraziotik zuzenean garatzen dela bermatzeko. Horrela uste baitugu guztion ongizatea bermatuko dugula zerbitzu publikoak indartuta eta gainera zuzeneko kudeaketa bermatuta.

Bestela baitakigu, ikusten ari gara baita ere, Hainbat zerbitzuen kalitatea kinka larrian jartzen dela eta horregatik, kalitatea bermatzeko zuzeneko kudeaketa ezinbestekoa izango da. Ingurumenaren arloan ere bai hainbat estrategikoak den heinean ere bai transformazio handi bat egin behar da gure lurraldean, gure hirietan, eta horrekin lotuta ere bai hainbat zuzenketa erregistratuko ditugu egin behar diren transformazio guzti horiei eutsi izateko eta lagundu ahal izateko.

"El proyecto de presupuesto es de un Gobierno foral conservador y se corre además el riesgo de que este Gobierno en minoría mire todavía más a la derecha en la tramitación de las cuentas públicas.

Por ello, desde Elkarrekin estamos elaborando enmiendas ambiciosas que miren hacia las necesidades que tiene Gipuzkoa y que afronten transformaciones importantes en los ejes estratégicos. Son ejes que hasta el propio Gobierno foral reconoce como estratégicos pero que luego no afronta como debiera.

Iremos avanzando en las negociaciones para garantizar la gestión directa de la Administración en aquellos sectores estratégicos que van a ser fundamentales para el desarrollo del Estado del Bienestar y la transformación a la que nos enfrentamos como sociedad en la transición ecológica. Es por ello que muchas de las enmiendas planteadas van en la senda del fortalecimiento de los servicios públicos desde la gestión directa de las Administraciones Públicas"