Babestutako paisaia naturalen sarea sortuko du Elkarrekin Podemosek legegintzaldiaren lehenengo urtean

Alderdiaren arabera, "babes berezia merezi duten lurraldeko eremuak dira, balio naturala, estetikoa eta kulturala dutelako"

Juantxo López de Uralde: “Espazio horiek funtsezkoak dira biodibertsitatea kontserbatzeko, naturaren eta kulturaren arteko elkarrekintza harmoniatsua gauzatzeko eta bertan bizi diren pertsonen ongizatea bermatzeko"

Elkarrekin Podemos-Alianza Verdek babestutako paisaia naturalen sarea sortuko du Euskadin legegintzaldiko lehen urtean, Juantxo Lopez de Uralde koalizioaren Arabako zerrendaburuak Errioxako Balkoian iragarri duenez. Hautagaiaren arabera, paisaia naturalak babes berezia merezi duten Euskadiko eremuak dira, "balio naturala, estetikoa eta kulturala" dutelako.

López de Uraldek Gorobel mendilerroa eta Arabako Errioxa nabarmendu ditu, "Euskadin garrantzi berezia duten bi eremu baitira". Natura, kultura eta historia-aberastasun handia dutela eta "babes berezia" merezi dutela ziurtatu du, "epe luzean kontserbatuko direla bermatzeko". Helburu horrekin berarekin, hurrengo legegintzaldiko lehen urtean Euskadi osoan paisaia natural babestuen sarea sortuko dela iragarri du.

“Babestuko paisaia naturalak babes berezia merezi duten lurralde-eremuak dira, balio naturala, estetikoa eta kulturala dutelako. Espazio horiek funtsezkoak dira biodibertsitatea kontserbatzeko, naturaren eta kulturaren arteko elkarrekintza harmoniatsua egiteko eta bertan bizi diren pertsonen ongizatea bermatzeko”, ondorioztatu du Juantxo López de Uraldek.